My nails

Mostanában többnyire unalmasnak mondhatóak a körmeim – valószínűleg azért, mert amikor úgy 13 éves voltam, alaposan kiéltem magam körömfestés terén. Mindenféle vad színt és mintát kipróbáltam – amit a családom nyugalommal tűrt, de az arcukon néha látni lehetett a megrökönyödést. Ez akkoriban volt, amikor megismerkedtünk, Nóra, de suliba persze féltem volna azokkal a kezekkel beállítani, szóval nem hiszem, hogy emlékszel rá. Így most kb. 10 évvel később a körmeim többnyire “köröm színűek”, bézsek, pirosak, bordók vagy sötétkékek. Újabban kezdek megbarátkozni a feketével is, miután legyőztem magamban az ellenérzést – uh, ez olyan gótos – és kísérleteztem egy kicsit. Csináltam már vele francia manikűrt és egész biztosan ki fogom próbálni a második képen lévő verziót is!

Nail art and I had our affair when I was about 13. (It was about the time we got to know each other, Nora, but I hardly think you remember, because I wasn’t brave enough to go to school like that!) I freaked out my family members sporting the wildest colors and prints – but with time I got bored with it, and now I mostly use some neutral, beige, red, oxblood or navy nail polish or a french manicure. Lately I’m getting friendly with black. I succeeded in letting my predjuice of it being too gothic behind – and started experimenting with it. I tried french manicure with it and definately want to try that thing on the second picture, too.

Egyelőre viszont, amíg nem elég biztos a kezem, hogy megtaláljam a tökéletes vonalat egy olyan erős színnel, mint a fekete – az ezüst lakkal próbáltam ki, amit tőled kaptam karácsonyra. Igen, a harmadik, mobillal készült képen az az én kezem!

But for now, until I master to do those bold tips with a steady hand, I tried it with the silver one you got me for christmas. Yes, on the third picture what I took with my phone, you can see my hand!

Leave a Reply

