Madrid memories

El sem hiszem, hogy már 2 éve volt, hogy Spanyolországba költöztem, hogy egy félévet a Madridi Universidad Europeán tanuljak építészetet. Nagyjából ilyenkor, január végén indultam el itthonról és őszintén szólva először elég ijedt voltam – most tényleg megcsinálom, egyedül egy idegen országban?? – de miután megszoktam, elkezdtem élvezni… és mikor nyáron hazajöttem Magyarországra, szuper 5 hónapot tudhattam a hátam mögött! Rengeteget utaztam Spanyolországon belül, szóval ha újra rám tör a nosztalgia, lesz miből válogatnom a képmutogatáshoz!

I cannot believe it was already 2 years ago that I moved to Spain to study architecture at Universidad Europea de Madrid for a semester. It was about this time, at the end of january when I left home and at first i was honestly quite frightened – am I really doing this, alone in another country?? – but after I got used to it, I started to enjoy it… and when I came back to Hungary in the summer, I had a fantastic 5 months behind my back! I travelled a lot inside Spain, so when I’ll feel nostalgic, I’ll have a lot of pictures to show you to choose from!

Ez a papír felső, ami a képen látható, egy sulis feladatra készült – megvolt a lehetőségem, hogy felvegyek tárgyakat a divattervező karról is, úgyhogy éltem vele – és márciusban (15°C) rohangáltam benne az utcán a fényképek kedvéért, szóval a fickó arckifejezése totál helytálló. De attól még vicces!

The paper blouse on this picture was made for a school assignment – I had the chance and I took a course from the fashion department, also – and I was running around in it on the street in march (15°C) for the photos, so the expression on the guy’s face is quite adequate. But it’s funny anyways!

Leave a Reply

